Navijač Hajduka

petak, 10.04.2015.

ODUSTAJANJE OD KANDIDATURE ZA ČLANA NADZORNOG ODBORA

Kako sada stvari stoje prisiljen sam odustati od kandidature za člana NO Hajduka, a razlog je tehničke prirode. Naime, jučer je na stranicama grada Splita izašao službeni prijedlog zaključka o raspisivanju natječaja za izbor članova Nadzornog odbora HNK Hajduk Split š.d.d.:
http://www.split.hr/Default.aspx?art=4931


U tom prijedlogu jasno stoji kako svaki kandidat mora imati najmanje deset godina radnog iskustva u struci i/ili upravljačkim pozicijama, a budući da autor ovog bloga upravo obilježava 9 godina neprekidnog radnog staža, ispada da sam kratak za tu jednu nepremostivu godinu. Koliko sam shvatio ovaj prijedlog je sastavila zajednička komisija sastavljena od predstavnika udruge Naš Hajduk i ljudi iz grada odgovornih za sport. Jedina razlika u odnosu na izbore raspisane prije četiri godine jest povećanje godina radnog iskustva s pet na deset godina, a sve ostalo je u principu isto.


Znam da sam prilično subjektivan u cijeloj ovoj priči, ali dvije stvari me prilično smetaju. Prvo, predstavnici Našeg Hajduka su u suradnji s Gradom sastavili ovaj prijedlog, te su promijenili uvjete natječaja u odnosu na stari, a da pri tom nigdje nema njihovog službenog osvrta na to. Mislim da su se u najmanju ruku trebali oglasiti s priopćenjem o tome što su točno dogovorili jer svi mi koji smo članovi te udruge zaslužujemo imati informaciju na vrijeme.


Drugo, povećanje broja godina radnog staža kao uvjet u natječaju je sasvim razumna stvar ako ima nekakva analiza koja ukazuje da je takvo što potrebno. Vidite li Vi tu analizu? Koliko znam u prošli Nadzorni odbor odabran je tek jedan kandidat koji je u trenutku ulaska u Nadzorni odbor imao između pet i deset godina radnog staža. Znači to samo po sebi nije problem jer nemamo negativna iskustva da smo birali neiskusne ljude. Dapače oni s puno godina radnog iskustva su se pokazali društveno problematičnijima, pa sada leže u pržunu. Gdje je onda problem? Problem sigurno nisu godine staža, već kvaliteta ljudi koji se prijavljuju. Isto tako očito nikada nećemo saznati tko je uvjetovao ovakvu promjenu, Grad ili Naš Hajduk? Znam da ispada da sada nešto tu kukam, ali mene više boli način i pozadina zašto se neke odluke donose nego to što sam osobno ispao iz trke. Realno moje su šanse ionako bile minimalne, ali boli kada te netko zaustavi bez da ti da priliku.


Isto tako postavljam si pitanje pa zar sami “demokratski” izbor članova NO ne bi trebao imati za cilj da se prijavi što više kandidata, pa da biramo najbolje?! Ovako sužavamo krug, bavimo se formom, a ne sadržajem odnosno programom pojedinaca. Zato da li je ovo pogodovanje nekome ili mudra strateška odluka, procijenite sami. Po meni ovo ni u kojem slučaju nije mudra odluka. Možda se s ovim htjelo kao pokazati da su se “postrožili uvjeti”, te se time htjela pokazati ozbiljnost, ali prije svega gospodo napravite analizu, a ne radite ovakve stvari na temelju osobne procjene koja je najčešće bez pokrića. No neću više o svemu ovome jer sam kao što rekoh previše subjektivan i nema smisla da širim temu o kojoj bi mogao kazati još puno “lipih” stvari.


Zbog svega gore navedenog definitivno u meni ostaje žal što nisam ušao u utrku čisto da pokažem kako postoje ljudi koji imaju kičmu, koji nemaju cijenu s kojom ih se može kupiti i koji prije svega imaju jasnu viziju i program razvoja kluba. Trenutni ljudi iz NO me nisu uvjerili u to, pa gotovo bih rekao da niti jedan nije zaslužio drugi mandat jer ljudi iz NO bi trebali biti ljudi koji drže uzde kluba, koji klub vode jasnim smjerom, koji djeluju iz sjene, a ne osobe od osobnih interesa željnih prije svega medijske pažnje.


I ono najvažnije, želim se ovom prigodom zahvaliti svima onima koji su mi dali bezrezervnu podršku u mojoj namjeri da istaknem kandidaturu! Znam da će se prepoznati zato još jednom od srca Vam hvala!


Nikad poraz, samo lekcija.



Sa štovanjem,
Ante Armanda
mail: ante.armanda@xnet.hr

10.04.2015. u 22:10 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



KONTRA MRAKU,

KONTRA SILI,

SAMO HRABRO,

NAPRID BILI!!!

Brojač posjeta